Aventurile epice ale lui Bertie Gregory
Un serial despre natură, dar și de aventură. Urmărește escapadele tânărului explorator National Geographic Bertie Gregory, care străbate lumea pentru a surprinde animalele sălbatice în ipostaze uluitoare. Combinând tehnologia sofisticată cu abilitățile secrete și o doză zdravănă de perseverență, el și echipa lui încearcă să facă față dificultăților și pericolelor și să se apropie cât mai mult cu putință de natura sălbatică, fără a interveni în niciun fel asupra ei.