Călătorie în lumea automobilelor cu Swizz Beatz
Pentru cei a căror existență a fost o luptă continuă, un război peren cu rasismul sistemic și cu sistemul economic invariabil, viața e sinonimă cu șofatul. Cu dorința de a învinge în ciuda dezavantajelor. Nicăieri nu este acest lucru mai evident decât în lumea extrem de inventivă și de pasională a culturii auto a șoferilor de culoare, unde iubitorii se mândresc cu autoturisme extrem de diferite, care le scot în evidență pasiunea pentru automobile și succesul personal. În fiecare episod al serialului, Swizz Beatz, legendă hip-hop și colecționar de automobile, vizitează diferite locuri în care sunt iubite automobilele. Împreună cu un activist local, el explorează lumea automobilelor cu proprietari de culoare și unește două cluburi auto incompatibile prin intermediul pasiunii comune a membrilor pentru automobile și al aprecierii colective a depășirii obstacolelor prin implicare totală.