Secretele bucătăriei de suflet
În acest serial de călătorii culinare, bucătăreasa vedetă Alisa Reynolds își plimbă privitorii prin lume în căutarea legăturilor sufletești dintre cine sunt oamenii și ce mănâncă. În tot acest timp, bucătăreasa descoperă elementele fundamentale ale preparatelor locale pentru a dezvălui poveștile, tradițiile și rețetele trecute prin timp din mână în mână și de la o bucătărie la alta.
În acest serial de călătorii culinare, bucătăreasa vedetă Alisa Reynolds își plimbă privitorii prin lume în căutarea legăturilor sufletești dintre cine sunt oamenii și ce mănâncă. În tot acest timp, bucătăreasa descoperă elementele fundamentale ale preparatelor locale pentru a dezvălui poveștile, tradițiile și rețetele trecute prin timp din mână în mână și de la o bucătărie la alta, aducând un strop din propria-i savoare cu ea.