Cooking for One Week
În acest program, Danny Jansen îți împărtășește cea mai nouă listă de rețete pentru atunci când nu ai timp de gătit. Pregătindu-le în weekend, aceste rețete te vor ajuta să conomisești timp în timpul săptămânii și îți permit să pui pe masă preparate delicioase și proaspete.