Shirma's Soul Food
În „Shirma's Soul Food”, Shirma Rouse, chef la 24Kitchen, prezintă gastronomia din Caraibe. Ea prepară curry de pui, pastechi și „johnny cakes”, burgeri, aripioare de pui și hotdog - ceva pentru toate gusturile. Singură sau împreună cu invitații săi celebri, cum ar fi Jandino Asporaat și Trijntje Oosterhuis, ea gătește cu mare plăcere.