De Smaak van Nederland
Vedeta TV Janny van der Heijden analizează bucătăria olandeză în emisiunea „De Smaak van Nederland” pentru a descoperi dacă preparatele tradiționale mai sunt în meniul zilnic sau dacă oamenii preferă gustări rapide și ușor de preparat. 24Kitchen a făcut cercetări extinse și are toate răspunsurile la aceste întrebări. În șase episoade surprinzătoare, fiecare cu propriul său subiect, Janny va explica felul în care stau cu adevărat lucrurile.