Corul
„Corul” este un documentar în 6 părți care-i prezintă pe copiii din Detroit Youth Choir pregătindu-se pentru reprezentația vieții lor. Vedem prin ochii lor momentele bune și mai puțin bune ale vieții lor în Detroit, cum gestionează provocările de a se dedica familiei, școlii și sportului, toate acestea în timp ce încearcă să-și îndeplinească visul de a trece la nivelul următor și de a cânta pe una dintre cele mai importante scene ale lumii. După apariția lor din ediția 2019 a „America’s Got Talent”, acum trec printr-un moment de cumpănă pentru cor și pentru dirijoruil acestuia, Anthony White, care are în față multiple provocări: înlocuirea unor membri-cheie ai corului, menținerea importanței corului în Detroit și găsirea următoarei oportunități importante care-i va aduce în lumina reflectoarelor la nivel național.