Bono și The Edge din formația U2 se întorc la Dublin cu Dave Letterman, reflectând la drumul parcurs de ei ca muzicieni și prieteni. Documentarul special prezintă în premieră înregistrări video și interviuri în care se discută în amănunt despre modul în care compun ei melodiile și sursa de inspirație pentru marile lor hituri. Regizat de Morgan Neville, documentarul prezintă povestea uneia dintre cele mai remarcabile prietenii din istoria rock-and-rollului.