Dacă pereții ar cânta
Timp de peste 90 de ani, Studioul Abbey Road a stat la baza industriei muzicale. În acest film personal despre amintiri și descoperiri, Mary McCartney ne călăuzește prin nouă decenii pentru a vedea și trăi magia creatoare datorită căreia studioul a devenit cel mai faimos și longeviv din lume. De la muzică clasică la pop, de la muzică de film la hip-hop, If These Walls Could Sing explorează amploarea, diversitatea și ingenuitatea Studioului Abbey Road.
Timp de peste 90 de ani, Studioul Abbey Road a stat la baza industriei muzicale. În acest film personal despre amintiri și descoperiri, Mary McCartney ne călăuzește prin nouă decenii pentru a vedea și trăi magia creatoare datorită căreia studioul a devenit cel mai faimos și longeviv din lume. De la muzică clasică la pop, de la muzică de film la hip-hop, If These Walls Could Sing explorează amploarea, diversitatea și ingenuitatea Studioului Abbey Road. Interviuri intime ne dezvăluie cum artiștii, producătorii și compozitorii ajutați de inginerii și angajații dedicați ai studioului și-au găsit acolo limbajul muzical și comunitatea, în timp ce filmări de arhivă și casete cu sesiuni de înregistrări ne oferă acces în exclusivitate la acest studiou faimos pentru discreția sa.