Fetele de aur
„Fetele de aur” prezintă povestea a patru femei singure de vârstă mijlocie. Bea Arthur o interpretează pe Dorothy, o profesoară. Rue McClanahan o interpretează pe Blanche, o femeie în căutare de bărbați. Betty White o interpretează pe Rose, o femeie foarte simpatică. Estelle Getty o interpretează pe mama lui Dorothy, Sophia, o femeie dintr-o bucată.