Fetița Lună și Dinozaurul Diabolic
„Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur”, are la bază revistele cu benzi desenate de succes Marvel și urmărește aventurile super-genialei Lunella Lafayette, în vârstă de 13 ani și al său T-Rex, Devil Dinosaur.
„Marvel’s Moon Girl and Devil Dinosaur”, are la bază seria de reviste cu benzi desenate de succes făcute de Marvel și urmărește aventurile super-genialei Lunella Lafayette, în vârstă de 13 ani și al ei T-Rex de 10 tone, Devil Dinosaur. După ce Lunella aduce din greșeală Devil Dinosaur în actualul New York City, cei doi lucrează împreună pentru a proteja Lower East Side de pericole.