Hamster & Gretel
Gretel, în vârstă de 9 ani, și hamsterul ei de companie, „Hamster”, primesc superputeri de la extratereștri. Misiunea lor? De a învinge o serie de răufăcători eclectici fără a-și deconspira identitatea!
Gretel Grant-Gomez și hamsterul ei de companie, „Hamster”, primesc superputeri de la extratereștri dar și marea responsabilitate de a fi „eroi pe Pământ”! Însă fratele adolescent al lui Gretel, Kevin, a fost trecut cu vederea de extratereștri și a rămas „adiacent super-eroului”. Cu toate acestea, el este adesea creierul din spatele fiecărei misiuni! Acum, Hamster și Gretel trebuie să salveze lumea de fel de fel de super-răufăcători, totul în timp ce își păstrează identitatea secretă!