Gabby Duran are grijă de extratereștri
Gabby Duran simte permanent că trăiește în umbra mamei ei rafinate și pline de succes, Dina, și a surorii ei mai mici, extrem de inteligente, Olivia. Însă Gabby are în sfârșit parte de momentul ei de glorie atunci când obține slujba incredibilă de bonă pentru un grup năbădăios de copii extratereștri foarte importanți care se ascund pe Pământ. Neînfricată și extrem de îndrăzneață, Gabby acceptă provocarea de a dovedi că este cea mai bună bonă din galaxie.