Guilty Pleasures
Guilty Pleasures este exact ceea ce 24Kitchen vrea să transmită. În fiecare episod, personalități din Țările de Jos vorbesc despre obiceiurile lor alimentare secrete și împărtășesc plăcerile lor vinovate. Bucătarul 24Kitchen, Perry de Man, dă o întorsătură originală acestor preparate.
Guilty Pleasures este exact ceea ce 24Kitchen vrea să transmită. În fiecare episod, personalități din Țările de Jos vorbesc despre obiceiurile lor alimentare secrete și împărtășesc plăcerile lor vinovate. Bucătarul 24Kitchen, Perry de Man, dă o întorsătură originală acestor preparate. Împreună, ei pregătesc o versiune rafinată a preparatului. Va aprecia oare celebritatea noua interpretare?