În culisele vieții de superstar
Cu secvențe rare și detalii intime despre nonconformiștii care au modelat cultura americană. Descoperă secretele vieții acestor celebrități și detaliile scoase la iveală de prietenii și de familiile lor, care ne dezvăluie atât farmecul, cât și prețul devastator al faimei.