În Vestul Sălbatic cu Şeriful Callie
Salutare, parteneri! Intrați în acțiune în Vestul Sălbatic cu șeriful Callie! Când apar probleme în orașul de graniță, Nice and Friendly Corners, oamenii știu pe cine să cheme. Șeriful Callie are grijă de toate creaturile mari și mici cu lasoul ei magic și cu armăsarul ei credincios, Sparky. Știe că se poate baza pe energicul ajutor de șerif, Peck, și pe Toby, cel mai bun prieten al ei și un mare amator de distracție, pentru a o ajuta să protejeze întregul Vest Sălbatic. Veniți să vedeți cât de distractiv era Vestul Sălbatic!