Legenda călărețului fără cap
Ichabod Crane se trezește la viață după 250 de ani și trebuie să rezolve un mister ce datează de pe vremea părinților fondatori. În urma unei vrăji de sânge făcute pe un câmp de luptă din timpul Revoluției, infamul Călăreț fără cap învie odată cu Crane și se lansează într-o serie de crime sângeroase în orașul Sleepy Hollow al zilelor noastre.