Micile Genii
Această nouă serie inovatoare oferă preșcolarilor noi modalități de a auzi și de a vedea muzică și artă. În fiecare episod, cei patru eroi ai noștri se întâlnesc la clubul din curtea lor și, în scurt timp, se angajează într-o misiune cu un obiectiv specific de atins.
Această nouă serie inovatoare oferă preșcolarilor noi modalități de a auzi și de a vedea muzica și arta. În fiecare episod, cei patru eroi ai noștri se întâlnesc la clubul din curtea lor și, în scurt timp, se angajează într-o misiune cu un obiectiv specific de atins. Eroii îl înscriu pe prietenul lor uimitor, dinamicul ROCKET, și împreună pornesc în „misiunea zilei”, care poate include faptul că Rocket îi poate duce la Marele Zid Chinezesc, Big Ben, Turnul Eiffel sau scufundarea în Noaptea înstelată a lui Van Gogh, printre alte „locuri” noi interesante. Când întâmpină obstacole, eroii solicită ajutorul spectatorului pentru a-i ajuta în căutarea lor.