mixed-ish
În această continuare a serialului de succes „Black-ish”, Rainbow Johnson își prezintă experiența copilăriei într-o familie mixtă în anii '80 și dilemele constante cu care se confruntau - să se integreze sau să rămână ei înșiși. Părinții lui Bow, Paul și Alicia, decid să se mute dintr-o comunitate hippie în suburbii, pentru a oferi familiei o viață mai bună. Părinții ei se luptă cu provocările noii vieți, iar Bow și frații ei trebuie să se descurce într-o școală de elită, unde nu sunt percepuți nici ca fiind de culoare, nici ca fiind albi.