Muppet Moments
Vino alături de prietenii tăi, păpușile Muppets, când retrăiesc momente de neuitat alături de copii ca tine!
Vino alături de prietenii tăi, păpușile Muppets, când retrăiesc momente de neuitat alături de copii ca tine! De la Kermit care face beatboxing, la Miss Peggy care învață să numere, fiecare moment Muppet este unul de neuitat.