Salvatori în Alaska
Eroii din Alaska salvează, reabilitează, cercetează și sărbătoresc animalele sălbatice la cea mai nordică frontieră a Americii. Reprezentanți a trei centre renumite de conservare, acești iubitori de animale lucrează pe uscat, pe mare și în aer în una dintre cele mai provocatoare regiuni ale planetei, protejându-i fauna.