Super Junior: Călătorie muzicală
SUPER JUNIOR 05 este o trupă de băieți neobișnuită, care ajunge pe culmile succesului global sub numele de SUPER JUNIOR. Acest documentar oferă o privire în culisele trupei și ale vieții membrilor săi.
Pe 6 noiembrie 2005, SUPER JUNIOR 05, o trupă de băieți cu un număr neobișnuit de mare de membri, debutează în lumea muzicală.
CĂLĂTORIE MUZICALĂ explorează viața membrilor și culisele trupei SUPER JUNIOR, oferind o perspectivă nouă asupra industriei K-pop.