Supraviețuitor în Al Doilea Război Mondial
Expertul în supraviețuire Hazen Audel călătorește în jurul lumii pentru a reconstitui unele dintre cele mai extraordinare povești de supraviețuire în condiții extreme din timpul celui de-al Doilea Război Mondial.