Supraviețuitorul
Aventurierul extrem Hazen Audel retrăiește momente palpitante, dureroase și dezgustătoare, arătând de ce are nevoie un Supraviețuitor Primar. Găsirea apei, a proteinelor, construirea adăpostului, aprinderea focului sunt esențiale în sălbăticie, dar în unele regiuni ostile ale lumii, aceste activități de bază par imposibil de stăpânit.