This Is Us
Un serial proaspăt, onest și provocator despre un grup de oameni ale căror drumuri se întâlnesc și ale căror povești de viață se întrepătrund în feluri ciudate. „This is us” este un serial modern care vă va face să vă puneți întrebări despre oamenii pe care credeți că-i cunoașteți.