Ține de noi
O comedie muzicală romantică a cărei acțiune are loc la New York, în 1999, și care urmărește povestea extraordinară a două persoane obișnuite care se îndrăgostesc și se întâlnesc cu o lume a amintirilor, obsesiilor, temerilor și fantaziilor care le populează mințile. Totul îi face să descopere că poate chiar ei înșiși sunt cel mai mare obstacol care-i împiedică să găsească fericirea.