Trupa Goofy
Goofy este un tată singur care își crește fiul, Max, în Spoonerville. Din întâmplare, Goofy și Max se mută lângă prietenul de liceu al lui Goofy, Pete și familia sa. Fiul lui Pete, PJ, și Max devin cei mai buni prieteni, făcând practic totul împreună.