Vorba lu’ Jim
Jim, un american get beget, este un familist și un tip de gașcă. Îi este devotat soției sale și celor cinci copii ai lor. Deși își iubește familia, îi testează răbdarea lui Cheryl cu poznele sale rebele și își ia de bun cel mai bun prieten.
Atât un familist cât și un tip de gașcă, Jim e americanul tipic. Îi este extrem de devotat frumoasei sale soții, Cheryl, și celor cinci copii ai săi, inclusiv adolescenților Ruby, Gracie și Kyle, precum și băieților gemeni Gordon și Jonathan. El își iubește familia, dar continuă să-i testeze răbdarea soției sale cu poznele sale rebele. De asemenea, uneori îl ia de bun pe cumnatul său, ca să nu mai vorbim de cel mai bun prieten al său, Andy, care acoperă cu îndârjire urzelile constante ale lui Jim și continuă să caute femeia perfectă.