Wu-Tang, o poveste americană
Wu-Tang: O saga americană este inspirat de cărțile „The Wu-Tang Manual” și „Tao of Wu”, și este bazat pe povestea adevărată a grupului Wu-Tang Clan. Plasat la începutul anilor '90, în New York, la apogeul epidemiei de cocaină, serialul urmărește formarea clanului, o creație a lui Bobby Diggs, alias The RZA, care se străduiește să unească un grup de bărbați tineri de culoare a căror viață este scindată între muzică și crimă, dar în cele din urmă, împreună, devin cea mai surprinzătoare dintre poveștile de succes americane.