Star
Cu Queen Latifah și Benjamin Bratt în rolurile principale și beneficiind de o coloană sonoră originală și de reprezentații muzicale extraordinare, STAR este o dramă emoționantă care prezintă viața a trei cântărețe talentate – aflate în căutarea disperată a unui nou început și cu ambiția de a ajunge vedete – pe măsură ce își croiesc drumul în concurența dură a lumii muzicale.
Viața din sistemul de plasament nu a reușit să o facă pe Star să-și uite visurile, ba chiar i-a dat puterea să și le urmărească. Hotărâtă să-și urmeze drumul dificil spre celebritate în lumea dură a industriei muzicale, cântăreața își caută sora, pe Simone, și prietena cea mai bună de pe Instagram, pe Alexandra, și cele trei pornesc către Atlanta. Odată ajunse acolo, primesc ajutor din partea Carlottei, o adevărată figură maternă, și al unui impresar pe nume Jahil, care este interesat de Star. Pe măsură ce tinerele își urmăresc visul, ele descoperă că ambiția are un preț și uneori acel preț este prea mare.