Zoete Spruiten
În Zoete Spruiten, copiii își dau cu părerea despre diverse ingrediente. Cum ar fi cicoarea, varza de Bruxelles și peștele. Jochem van Gelder îi spune bucătarului Roberta Pagnier ce crede, iar aceasta caută apoi o soluție. Ea gătește diverse preparate și se asigură că prezentarea îi va surprinde pe copii. De asemenea, dă sfaturi despre cum se pot face mâncăruri sigure pentru copii.