PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
Mladá žena z etnickej skupiny Cajunov sa s nami na párty na mŕtvom ramene rieky podelí o starú cajunskú tradíciu: pivo, tradičnú kuchyňu (hutná polievka z chrbtovej kosti, miestne jaternice, škvarky) a spev.