PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
V mexickom meste Culiacán velebia Jesúsa Malverdeho. Patrón chudobných a drogových dílerov je hrdinom ľudovej slovesnosti v mexickom štáte Sinaloa.