Dámska jazda
V tomto veselom komédiálno-dobrodružnom filme musí impulzívny rojko (Amy Schumerová) a jej mimoriadne opatrná mama (Goldie Hawnová) spolupracovať, aby prežili, keď ich dovolenka naberie divoký spád.
Amy Schumerová a Goldie Hawnová hrajú hlavnú úlohu v kráľovnej všetkých komédií! Po tom, čo sa s ňou rozišiel priateľ v predvečer ich exotickej dovolenky, impulzívna Emily Middletonová (Schumerová) presvedčí svoju mimoriadne opatrnú mamu Lindu (Hawnová), aby s ňou odcestovala do tropického raja. Keď výlet nadobudne nečakaný spád, dvojica matka a dcéra, polárne protiklady, musí spolupracovať, aby unikla zo šialeného dobrodružstva, v ktorom sa ocitla.