Taxi
Queen Latifah je najrýchlejšia taxikárka v New Yorku. Jej zručnosti za volantom a nadupané auto pomáhajú horlivému policajtovi v utajení (Jimmy Fallon) prenasledovať gang bankových lupičiek.
Belle Williamsová (Queen Latifah) je démon rýchlosti. Vo svojom nadupanom taxíku sa preháňa ulicami New Yorku a získa si povesť najrýchlejšej newyorskej taxikárky. Taxikárčenie je však len zastávkou na ceste k jej skutočnému snu. Belle sa totiž chce stať šampiónkou v automobilových pretekoch. Je na dobrej ceste, kým ju nevykoľají príliš horlivý policajt Andy Washburn (Jimmy Fallon), ktorého schopnosti v utajení sa dajú porovnať len s jeho úplnou nešikovnosťou za volantom. Washburn, ktorý skončil na policajnom okrsku, je v pätách gangu krásnych brazílskych bankových lupičiek. Tie vedie Vanessa (Gisele Bündchenová). Washburn chce dolapiť tieto unikajúce zlodejky, no nemá vodičský preukaz. A tak presvedčí Belle, aby Vanessu a jej bandu prenasledovala spolu s ním. Belle môže jazdiť akoukoľvek rýchlosťou a porušovať akýkoľvek zákon. Policajt bez auta a taxikárka, najnečakanejší partneri v New Yorku, sa pustia do rýchlej hry na mačku a myš s lupičkami.