Prečo práve on?
Prehnane protektívny otec (Bryan Cranston) navštívi svoju dcéru v Stanforde, kde stretne svoju najväčšiu nočnú moru: jej excentríckého priateľa (James Franco), miliardára zo Silicon Valley.
Prehnane protektívny otec Ned (Bryan Cranston) navštívi svoju dcéru v Stanforde, kde stretne svoju najväčšiu nočnú moru: jej dobrosrdečného, no spoločensky zaostalého priateľa Lairda (James Franco), ktorý je miliardárom zo Silicon Valley. Začína medzi nimi rivalita a Ned začne panikáriť, keď sa ocitne stratený vo svete špičkových technológií a zistí, že Laird chce jeho dcéru požiadať o ruku.