Ako sa natáčal Čierna vdova
Pridajte sa k nám na exkluzívnej ceste do zákulisia filmu Black Widow spoločne so Scarlett Johansson, Florence Pugh, Rachel Weisz a Davidom Harbourom. Staňte sa svedkami intenzívneho tréningu, ktorý Johansson a jej hviezdni kolegovia absolvovali, aby mohli predviesť úžasné kaskadérske kúsky a bojové sekvencie vo filme. Zistite, ako boli klasické postavy z komiksov Marvelu, ako napríklad Red Guardian a Taskmaster, reinterpretované a oživené tak, aby sa mohli zaradiť do MCU. Vydajte sa do ulíc Budapešti, kde sa kvôli väčšej autenticite natáčalo priamo na mieste. Spoznajte, ako boli úžasné kulisy, napríklad Červená izba, realizované kombináciou praktických prvkov a vizuálnych efektov. Okrem toho sa v tejto časti ASSEMBLED vrátime k desaťročnej histórii Scarlett Johansson (hrá Natashu Romanoff) pomocou dobových klipov z rozhovorov a vzácnych záberov z natáčania. To všetko a ešte viac čaká na divákov v ASSEMBLED: Ako sa natáčal Black Widow.