Aladin a kráľ zlodejov
Každého tretie želanie sa splní v Aladinovom dobrodružstve. Keď sa Aladin a Jazmína idú konečne zobrať, obrad naruší neslávne známych štyridsať zbojníkov, ktorí idú po konkrétnom svadobnom dare. Tým darom je záhadný veštec, ktorý tvrdí, že Aladinov otec je nažive! Aladin po ňom pátra a zistí, že jeho otec je kráľom štyridsiatich zbojníkov, ktorý chce, aby veštec našiel Ruku kráľa Midasa, ktorá dokáže zmeniť všetko na zlato.