Beauty and the Beast: Belle's Magical World
Film inšpirovaný klasickým príbehom „starším ako je sám čas“. Pridajte sa k Belle, Zvieraťu, Lumierovi a novým kamošom, ktorí sa snažia spoločnými silami zmeniť temný hrad na očarujúci palác súci pre princeznú!