Bianko šek
Život 11-ročného Prestona Watersa sa stáva dobrodružstvom za milión dolárov! Keď podvodník prejde po Prestonovej motorke, myslí si, že má nešťastný deň. Ale keď mu rýchle vyrovnanie vloží do ruky bianko šek – Preston ho vyplní na milión dolárov!
Stačí trocha rýchleho rozmýšľania a život 11-ročného Prestona Watersa sa stane dobrodružstvom za milión! Keď podvodník prejde po Prestonovej motorke, myslí si, že je to jeho nešťastný deň. Ale keď mu rýchle vyrovnanie vloží do ruky bianko šek – Preston ho vyplní na milión dolárov! Teraz je Preston bohatší viac než vo svojich najdivokejších snoch! Má svoj vlastný blok, svojho vodiča limuzíny a míňa peniaze, ako keby zajtrajšok nemal prísť! Jediný problém s miliónom dolárov je udržať si ho – najmä keď po koristi ide FBI a tí zlí ľudia!