Štrnásťročný Darious počas letných prázdnin objavuje hranice svojej mužnosti prostredníctvom búrlivých interakcií so svojím prísnym otcom Malcolmom a prostredníctvom rozvíjajúceho sa mentorstva so záhadným tulákom Porterom. Keď sa Darious dozvie skutočnú identitu Portera, ocitne sa uprostred konfliktu medzi dvoma mužmi, ktorý môže rozoštvať jeho rodinu a ohroziť jeho bezpečnosť.