Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
Stádo oviec je úplne v poriadku, kým sa k nemu nepridá čierna ovca. Čierna ovca, ktorá bola spočiatku šikanovaná stádom, sa ukáže byť jeho záchranou a zachráni ho pred veľkým utrpením. Animovaný film pre deti o tolerancii voči outsiderom a neznámym ľuďom.