Lambert, the Sheepish Lion
Legenda Disney Sterling Holloway rozpráva klasický animovaný príbeh. Zámena pánom Storkom dostane malého leva do opatery stáda oviec. Z Lamberta, upnutého na svoju mamu, ale podpichovaného ostatnými jahňatami, sa čoskoro stane obrovský lev. Ostal však plachý a nežný ako ovce, ktoré ho vychovali. Nájde Lambert odvahu ochrániť svoju mamu, keď hladný vlk začne prenasledovať stádo?