Božský Bruce
Bruce Nolan, televízny reportér, ktorý sa príliš často sťažuje na Boha, dostane všemocné schopnosti, ktoré ho majú naučiť, aké ťažké je riadiť svet.
Bruce Nolan (Carrey) je televízny reportér, ktorý verí, že celý vesmír je proti nemu. Po život-meniacom sa stretnutí s „Hlavným chlapíkom tam hore“ (Freeman). Bruce je obdarovaný všetkými jeho božskými silami a vyzýva Brucea, aby prevzal jeho prácu, aby zistil, či to dokáže lepšie.