Myšiak Mickey zachraňuje Vianoce
Myšiak Mickey chce priateľom pripraviť dokonalé Vianoce vo svojom pohodlnom a útulnom zrube v lese. Počas ozdobovania je taký nervózny, že sa poriadne nevenuje Plutovi počas hádzania špeciálnej kostičky. Preto Pluto nechtiac odpojí elektrinu, čo spôsobí, že Santa aj so saňami havaruje a príde o všetky darčeky pre deti z Hotdogova. Už je Štedrý večer, čas sa kráti, a preto myšiak Mickey spoločne s Plutom a kamarátmi musia ísť na severný pól zachrániť Vianoce a prísť na pravú podstatu Vianoc.