Canine Caddy
Mickey vyráža na golfové ihrisko s Plutom ako nosičom. Pluto prenasleduje loptičku a ukazuje na miesto, kam dopadne, ale keď loptička dopadne do diery sysľa, začnú sa problémy. Pluto prenasleduje sysľa a tunely, ktoré urobia, zničia ihrisko.