Rescue Dog
Záchranársky pes Pluto sa vydá na svoju každodennú hliadku, keď narazí na tulenie mláďa. Tuleň, ktorý sa chce hrať, ukradne Plutovi núdzový sud, a keď ho Pluto začne prenasledovať, nakoniec ho musí zachrániť.