Ďaleko od stromu
Rodičovstvo je ťažké, obzvlášť keď mladého medvedíka čistotného zaujíma objavovať nepoznané, zatiaľ čo jeho rodič sa ich oboch snaží udržať v bezpečí. V tomto krátkom animovanom filme Ďaleko od stromu (Far From the Tree) od Walt Disney Animation Studios sa tento malý chlpáč učí žiť s otvoreným srdcom... hoci všade číha nebezpečenstvo.