Zbierka krátkych filmov
Ak by ste mohli rozprávať nejaký príbeh s tímom talentovaných umelcov vo Walt Disney Animation Studios, čo by ste vytvorili? Vitajte v Zbierke krátkych filmov, experimentálnom, inovatívnom programe, kde si ktokoľvek v štúdiu môže vytvoriť vlastný krátky film.