Sme to znova my
V pulzujúcom meste plnom rytmu a pohybu starší muž a jeho duchom mladá manželka prežijú magickú noc, ktorá prebudí ich vzájomnú náklonnosť a mladícku vášeň k životu. Roky sa začnú strácať a radosť z tanca ich začne poháňať naprieč vzrušujúcou mestskou krajinou ich mladosti, pričom oživí ich najkrajšie spomienky.